»Za številne obiskovalce njegovih koncertov ni dvoma: Kralj Čačka je nekronani vladar glasbe, ki jo je težko uvrstiti v kakšno kategorijo. Njegov navdih se skriva med najglobljimi čustvi in umetnostjo igranja, med nočjo v zakajenem baru in jutrom, ki vse spremeni, med glasbo potujočih trubadurjev in prefinjenimi džezovskimi melodijami.«
»Nenad Marić je ime Kralj Čačka izbral zato, ker zveni provokativno in intrigantsko. Gre za jezični anagram z balkansko zvočnostjo. 'V njem je nekakšna glasba,' pravi.«
»Glasbeni kritiki jo primerjajo z glasbo Toma Waitsa, kantavtor sam pa jo doživlja predvsem kot način izražanja in povezovanja z drugimi ter se ne ozira na formo.«
»Iskreno povedano se izogibam predalčkanju glasbe. Ne doživljam je kot formo, ki jo lahko nekam uvrstimo. Na moje pisanje so vplivali bluz, džez, šanson, rok. Če bi pa moral z eno besedo opisati to, kar počnem, bi bil to bluz.«
»Pronicljiv, zabaven in iskren ter z glasbo v duhu Toma Waitsa.«
»Vidim, da imate veliko kantavtorjev. Ljudje ustvarjajo, pišejo. To je res spodbudno. V preteklosti sem veliko poslušal Buldožerje, Lačnega Franza in Zorana Predina, Marka Breclja, v zadnjem času pa sem se navdušil nad fantastično skupino Patetico. To je sijajna glasba.«
»Igrali bomo pesmi s prvega in drugega albuma, pa tudi nove, ki še niso posnete in se bodo znašle na novem albumu. V veliko čast in zadovoljstvo nam bo, da jih prvič podelimo s slovenskim občinstvom.«
»Ne doživljam je kot formo, ki jo lahko nekam uvrstimo. Na moje pisanje so vplivali blues, džez, šanson, rock. Če bi pa moral z eno besedo opisati to, kar počnem, bi bil to blues.«
»Naloga masteringa je, da zven glasbe postavi v neko merilo z drugo glasbo. To je glasbo, ki se komercialno predvaja.«
»V glasbi, plesu ne 'pripadamo' sebi, ampak glasbi in plesu, pripadamo temu vmesnemu prostoru, ki se razpre med nami, ki ustvarjamo in poslušamo, motrimo, kar nastaja.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju